jag är så sjukt cool som sitter på pendeln o bloggar!

Nu va de min tur att skaffa mig en touch-telefon. Sitter på pendeln påtag till hjärtat nu med min lilla Xperia Ray :-) känns lite B att gå omkring med två olika telefoner bara för att ja inte kan denna än o att ja e så sjukt envis med att ja ska ha mitt gamla nummer kvar. Så ja har samma nummer nu o ni kan nå mig på de om ja inte säger till att jag har bytt :-) O så e de så att ja bara måste skryta lite om att ja inte har något kvar nu i skolan förutom examensarbetet! Blev godkänd på den senaste uppgiften nu o fick ett vg! En stolt Malin ska nu kliva av tåget o fira påsk! Glad påsk på er!

Kommentarer
Postat av: Madde

Gud vad kul, det är så sjukt skönt att inte ha några rester. På min sida står det en hel rad med massa G bara, hur skönt som helst!

2012-04-12 @ 09:57:00
URL: http://maddepadden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0