Blond?

Måste bara dela med mig av en händelse igår som jag kom på svaret på nyss!

Igår kollade jag på olika hemsidor med sportkläder eftersom jag vill ha en träningsjacka. Jag gick in på Intersports hemsida o hittade ett träningssätt till ett bra pris med både jacka o byxa.
Tänkte att ja går ner till stan för att köpa det. Sagt o gjort. Gick in i sportbutiken o letade men kunde inte hitta något så jag frågade. Hon kollade på datorn för att se va det va ja menade o ja förklarade hur ja hade hittad kläderna. Näe inga sånna kläder där inte.. Bara att gå hem igen..

Men så kom jag på nu varför hon inte hittade de kläder ja menade - jo för ja hade gått in i en Stadiumbutik i stan o letat medan jag hade vart inne på Intersports hemsida på internet o letat. Helt olika butiker!!!
ibland blir man bara så trött på sig själv!  haha

imorrn blir det hemresa till mjölat igen

KRAM

Kommentarer
Postat av: Madde

Gilla :P

2012-04-02 @ 10:41:33
URL: http://maddepadden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0