vill hem igen?

Hej igen.. Har tråkigt få fördriver lite tid här istället...

Har varit ledig nu sen i lördags då inlämningsuppgiften skulle in.
Har vart på fest hos JO o vi testade ett nytt uteställe - det sög! Inget folk alls!
Så nu under mina lediga dagar har ja börjat rensa o fixa o så i lägenheten inför flytten till sommaren. Fattar inte hur mkt saker jag har egentligen, o ljus, LJUS till gudförbannelse! Va tvungen o köpa en låda till dem + att alla inte ens fick plats i den! O kläder ska vi inte prata om....
O bara för att så va ja o shoppade nya kläder - chinos, 2 kjolar, 2 halsdukar o en tröja. Bilder orkar ja inte lägga upp...
O så har ja tränat oxå o försökt va ute i de fina vädret, med de e så sjukt kallt.

Så nu sitter ja i en nystädad lägenhet o har proppat i mig popcorn.
Imorrn blir de våfflor till frulle tror ja - bara för att ja kan!  =P  haha
(har grädde ja måste bli av med  xD)
O på torsdag börjar skolan igen med seminarium o en ny kursstart. Sen ska ja spendera helgen med min kärlek o käka på Zebban, som vi gjorde för precis ett år sedan! Dagen då ja o Emil träffades på riktigt  =)  <3




Ha de gött!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0